SMS-konversation

SMS konversation:
Detta sms fick jag idag så självklart drog jag igång med trashtalket direkt. 

" Det är lite skumt jag känner mig typ helt frisk idag så jag har varit i skolan idag, är lite små seg bara. Hur är det med dig då och när får man utmana dig på Buzz?"

"Men vad skönt att du är frisk! Du får utmana mig på Buzz när du vill, liksom när vill du bli besegrad och gråta som en liten flicka?"

"Hoppas du har pengar på dig för jag fick just en faktura om en order på ett kilo spö!"

"Haha! Klockren. Känn dig utmanad. The game is on."

"När kan du då?"

"Jag kan när som."

"Imorn då? Glöm inte att köpa servetter att torka tårarna med!"

"Imorgon. Be there."

Kommentarer
Postat av: Vanne

Oh SHIT! Vilken battle. Hoppas på liverapport/eftersnackis imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback