TRHPS

Det lönar sig visst att klaga på SJ. Fick stå förra gången jag åkte tåg eftersom de hade dubbelbokat hela tåget och min plats var upptagen. Klantigt SJ. Så jag klagade. Och se där! Jag fick 100:- i värdecheckar som bara kan användas hos SJ. Woho! Jag som aldrig brukar handla i bistron annars får väl börja göra det nu... Jävlar vad jag ska dricka LOKA.
I helgen har jag nördat The Rocky Horror Picture Show och totalt kärat ner mig i Tim Curry. Igen. Blev extremt inspirerad och ska från och med nu ha på mig strumpebandshållare varje dag. Nästan iaf.
(Väljer att inte lägga upp bilder på mig i korsett och strumpebandshållare utan ni får hålla till godo med mr Curry istället. Han är definitivt snyggare än mig)
Jag måste fan se midnattsvisningarna av den någon gång...

Kommentarer
Postat av: Anders

Hallå vi måste se den filmen tillsammans snart! Och några andra filmer du har där hemma. Det fixar vi.

2011-03-02 @ 21:57:28
Postat av: Jessica

Typ alla filmer tycker jag. Men först, matrix reloaded!

2011-03-04 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback