Uppdaterad spotify

Var på fest hemma hos en kompis. Loggade in på min spotify på hans dator. Glömde logga ut. Det var väldigt klantigt. Idag en vecka senare märkte jag att jag hade flera nya fina spellistor inlagda. Nämligen:

Jessicas Favoriter
- Rosa Helikopter
- Fjortistjej

Peruken
- 258 låtar om hår

Jessicas tröstmusik
- Fjortistjej
- Skolan suger
- Supa sång
- Lugn lilla barn
+ några andra fina klassiker...

Jessicas vänner
Musik av bland annat Christina Kjellsson och Sigge Hill's Orkestr (wtf?!)

Leva livet med Jessica
Musik av Åge Aleksandersen, fina låtar som Levva Livet och Fire pils og en pizza

Jessicas matvanor
- Pizza
- Narwhal shish kebab
- Kebab
- Mange du kebab

Den Jessica vill vara
286 låtar med bland annat Nordman, Organismen, Ebba Grön, Orup, Arvingarna + en jävla massa mer


Melodifestivalen
Musik från Lilla Melodifestivalen

Så kan det gå
- Så kan det gå - Las Palmas
- Så kan det gå - Tommy Körberg
- Så kan det gå - Kalle Ninja
- Så kan det gå - Göran Lindbergs
- Så kan det gå - Richard Häger

Jessicas idoler
Alla låtar av Backstreet Boys (inklusive alla karaokeversioner)

Den Jessica vill ha
Säg känner du en bagare - Göteborgs symfonietta
Bagare - Errobi Kanta
Bagare - Ontuak
etc. etc..

Fint med Jessica
En lista med artister som heter Jessica.

Bakismusik
- Små lätta moln - Pugh Rogefeldt
- Palles huvudverk - Knut Riisnaes
- Kräkas - Lillasyster
- Mera brännvin - Eddie Meduza

Vem är du då
Låtar med ordet "vem" i sig

Idol
En salig blandning mellan tv-programmet Idol och Billy Idol

Längre upp
Hits från svensktoppen

Jurist
244 låtar och artister som innehåller ordet "lawyer"

That's it. Jag måste säga att jag beundrar arbetet bakom detta. Någon har verkligen tagit sig tid och fixat till det så fint på min spotify. Det är nästan så man blir rörd. 17 spellistor bara till mig. Frågan är bara vem det är som gjort det....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, han är ju för rolig :-)

Postat av: Vanne

Klock.Rent.

2011-02-07 @ 21:25:00
URL: http://blog.liu.se/vanessaliu
Postat av: Anders

Haha, önskar att det var jag som gjort det där!

2011-02-09 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback