Solbränd eller solkysst?

Underbart skön helg!
Lördagens bakishäng spenderades ute i solen i min nya solstol (89:90 från Biltema - woho!). Jäkligt skönt. Bakishäng är så mycket bättre när man spenderar det med någon. Är jag själv blir det mest att jag ligger i sängen eller på soffan hela dagen och kollar på dåliga repriser på tv. Men nu satt vi och snackade skit i solen och gick sedan och köpte lite fet mat och snackade ännu mer skit. Det krävs inte så mycket egentligen. Sol och fet mat. Sen är jag nöjd.
Den här dagen har också spenderats med vännerna i solen, och självfallet är jag numera röd på bröstet. Har fått en grymt snygg rand efter min tubtopp. Det måste vara något speciellt med min känsliga svenska hud som gör att jag inte kan sitta en minut i solen utan att bli röd och sedan torr. Livet är hårt ibland.

Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Visst är det?! Sessan och prinsen levde lyckiga resten av deras liv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback